¿VENDES? acepta paypal

Registrarse en PayPal y empiece a aceptar pagos con tarjeta de crédito instantáneamente.

viernes, 22 de mayo de 2009

Ονειρεύτηκα Δικαιοσύνης




Λίγο πέθανε στην αγκαλιά μου όπως έτρεξα κάτω από τα πεζοδρόμια του λόφου, το χορτάρι πιάστηκε στις μπότες μου και η λάσπη είχε κολλήσει στο βήματά μου.

Πώς είναι δυνατόν ότι στη ζούγκλα Τσιάπας να συνεχίσει να πεθαίνει για μια απλή γρίπη;

Με τη βροχή και φώναξε πολλές φορές, για να δείτε την αδικία στο πρόσωπο.

Τώρα με ένα όπλο στα χέρια μου για την καταπολέμηση ένα κακό κυβέρνηση που αγνοεί τη φτώχεια? Δεν θέλουν να σκοτώσουν, παλεύουμε για να σταματήσουμε να είμαστε αόρατοι.
Η πατρίδα μου έχει ζωγραφισμένο μπλε, αλλά η πράσινη ελιά έχει ενταθεί στην Τσιάπας.


Συντάκτης:
Guevara Martin Trevino

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Deja aquí tu comentario:

Aqui encontrarás más escritos de Martín Guevara Treviño:

Entrevista en Revista Virtual Española:

"PAPIRANDO" REVISTA LITERARIA DE ARGENTINA